Otsi
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Non 12 Step Drug Treatments
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyKolm Aug 03, 2011 12:59 pm by Külaline

» slots just for fun no money
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyKolm Aug 03, 2011 11:01 am by Külaline

» best oil for health
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyKolm Aug 03, 2011 2:23 am by Külaline

» платная гинекология
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyEsm Aug 01, 2011 3:59 pm by Külaline

» Stimulant Illegal Drugs
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyPüh Juul 31, 2011 8:24 am by Külaline

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyPüh Juul 31, 2011 2:21 am by Külaline

» generic cialis reviews
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyReede Juul 29, 2011 11:23 am by Külaline

» x-Hack hack you
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyReede Juul 29, 2011 5:38 am by Külaline

» Street Drugs Information
Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused EmptyNelj Juul 28, 2011 3:20 am by Külaline

Koostööpartnerid



Tehnilised tingimused 2010

2010 aasta tehnilised tingimused võrrivõistlustel

Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused Images
Võistlusklassid STANDARD, OPEN, KORVID


Naiste klassis sõidavad naissoost isiksused ja ainult vene pärioluga standard klassi võrriga.

Standard:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid.
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga). KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga.
Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele. Erandina võib kasutada D10-ne summutit, kuna kõigil võistlejatel ei ole võimalik enam muretseda võrri originaal summuteid, sest need on ära lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele( kontaktsüüde) võib kasutada välist süütepooli, kuna mõnel modifikatsioonil oli see standardina küljes ( vajadusel kontrollitakse tehnilise boksi inimeste poolt).
Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik.


Open:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid.
Nõutav - tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehasesilindri ( d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 38,5mm seda kontrollitakse tehnilises boksis. Kolvikäik nõutav 40mm.
Väljalase - vaba
Süüde - vaba.
Ülekanne - vaba.
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, ilma lisailustusteta.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur. ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik.

Külgkorvid:
mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid.
Nõutav - tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehasesilindri (d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge. Lubatud mitme silindriga mootori ja mitme mootori kasutamine.
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 38,5mm. Kolvikäik nõutav 40mm.
Karburaator - vaba.
Väljalase - vaba
Süüde - vaba.
Ülekanne - vaba.
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal. Korvi mõõdud nii pikkus,kõrgus kui laius vaba.
Sõitjate varustus - Kaitsekiivrid on kohustuslikud.
Sõiduajal lubatud ühe jalaga hoo lükkamine.

Külgkorv 80cc (Hiinakas)
Mootor-järgitehtud võrri mootorile Hiinas.
Nõutav-tehase karter,silinder ja silindripea,karburaator koos originaal õhupuhastiga,leegitoru koos summutiga (mootori küljes olevad asjad peavad jääma originaalseks ja samaks) Forseering-vaba,lubatud on mootori sisene forseerimine,(kolvi läbimõõt peab jääma originaalseks 47mm ja kolvikäik 40mm)
Karburaator- peab kuuluma eelpool nimetatud margile.Tehase õhufilter kohustuslik.KARBURAATORI JA SILINDRI VAHELISE KOLLEKTORI PIKKUSE MUUTMINE LUBATUD;SUURENDADA EI TOHI.
Väljalase-tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi (ainult painet).Summuti peab olema originaal ehk peab vastama sellele mootorile nagu ta on.
Süüde-peab kuuluma eelpool nimetatud margile.
Ülekanne-vaba
Raam,rattad-vaba,nõutav numbrialus ees u. 200mm-200mm.Number peab olema hästi loetav.
Kummid-vaba.Naelad,ketid ja muu väljaulatuv metall on keelatud.
Pidurid-nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.(kontrollitakse tehnilises boksis) Sõitjate varustus-kohustuslik-kiiver ja saapad.
Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal.Külgkorvi mõõdud-vaba.
SÕIDU AJAL JALAGA HOO LÜKKAMINE RANGELT KEELATUD.


Hiina Standard
mootor -järgitehtud võrri mootorile Hiinas.
Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga( mootori küljes olevad asjad peavad jääma originaalseks ja samaks)
Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, KOLVI LÄBIMÕÕT 40mm JA KOLVIKÄIK 38mm.
Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud margile. Tehase õhufilter kohustuslik. Karburaatori ja silindri vaheline kollektort (sisselaske kollektori pikkuse muutmine on lubatud,kuna ei mahu hästi RIGA raami vahele,suurendada ei tohi)
Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi( ainult painet). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama sellele mootorile nagu ta on.
Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud margile.
Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett).
Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami.
Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud.
Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis).
Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik.



Tehniline boks:
Alates 2009 aastast on võistluste juures tehniline boks. Selle töö korraldab võistluse korraldaja.
Tehniline boks asub teatud tsoonis- ( see on märgitud või antakse teada võistlejatele kohapeal).
Tehnilises boksis kontrollitakse võistlusratast ja võistlejat koos kiivriga. ( standard võrr, open võrr, külgkorv).
Kontrollitakse võrri vastavust tehnilistele tingimustele:
Mootor ja seal küljes olevad mootoridetailid peavad vastama vastava klassi tingimustele. Numbri olemasolu ja suurus. Pidurite korrasolek ja mootori kolvi suuruse mõõtmine.
Võrri süütekaane eemaldamine, kolvi suuruse mõõtmine ja muude tehniliste asjade mittevastavus võistluse juhendile ja selle kontrollimise keelamine omaniku poolt, võrdub võistleja diskvalifitseerimisega võistlusest. Soovitavalt võiks võistlejal boksis olla isiklik küünla võti. (selle puudumisel leiame lahenduse.)
Masinate numbrid

Võidusõidu masinate numbrid koos võistlejatega.

Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused Opop35_3


2009

Standard -30 aastased
1.Henry Vessenberg (Viljandi)
2. Kevin Tamm ( Jõgeva)
3.Cardo Veski ( Saku)
4. Taavi Eller ( Sürgavere)
5. Taavi Siim ( Sürgavere)
6.Olger Vorobjov ( Sürgavere)
7.Gunnar Haritonov (Sürgavere)
8.Kristo Veertee (Saku)
9. Timo Siim ( Sürgavere)
10.Tiit Aasna ( Abja)
11.Ristjan Juhanson ( Sürgavere )
12. Kaspar Korsar ( Sürgavere)
13. Taivo Urban ( Võhma)
14.Arti Rüütel ( Halliste)
15.Kardo Orav ( Saku)
16. Janno Raba ( Sürgavere)
17. Aarne kobak (Abja)
19. Kaido Jaakson ( Saku)
20. Henry Helemäe ( Abja)
21. Märten Niinemägi (Abja)
22.Toni Laan
24. Mihkel Juhkam (Jõgeva MC)
25.Kauri Raba ( Sürgavere)
26. Karli Kukk ( Sürgavere)
27.Karl Eerik Pehme ( Abja)
28. Janno Ojarand ( Jõgeva MC)
29. Günther Põllumäe ( Abja)
33.Harald Magnus Metsniin (Abja)
34 Mikk Roosnurm (Saku)
37.Raido Roosnurm (Saku)
38. Meelis Poom
39. Marko Saarepera
41.Raido Roosnurm (Saku)
42.Timmu Vokk (Muhu)
43.Mati Peeter Lang (Muhu)
44.Karl Lõbus (Muhu)
46.Gerrit Siiner ( Muhu)
47. Janre Koort ( Kabli)
52. Siim Tammiste (Järvakandi)
55. .........................( Viljandi tehnikaring)
56. Deiro Palulill ( Abja)
66. Hants Lender ( Viljandi )
71.Arturs Zakis (Läti)
72.Sten Puskar (Viljandi)
77.Jason Mätas (Viljandi)
83. Revo Paas ( Kabli)
87. Martin Vippul ( Saku)
88.Erki Kõrbe ( Võrumaa)
91.Erik Lepp (Saku)
112. Henri Luik (Muhu)
200. Raigo Klemm (Rae TSK, ALLU)
213. Rojs Gredzens ( Läti)
333. Kristian Vaarpuu (Jõgeva MC)
413. Niks Gredzens ( Läti, Valka)
414.Karl Kobak (Mustla)
615.Kenneth Laas (Saku)
700.Reinars Karro (Läti)
727.Roland Vinni (Rae TSK, ALLU)
999.Jaan Jermann ( Mustla)


Naised
2.Kristiina Raba( Sürgavere)
3. Keiti Korsar ( Sürgavere)
4. Marleen Tõnurist ( Sürgavere)
5. Janne Raba ( Sürgavere)
10. Kirsti Kobak ( Mustla)
22. Kaisa Tammiste ( Saku)
30. Aire Kobak ( Mustla)
45. Elis Pihl (Muhu)
413. Laura Gredzens ( Läti, Valka)


Standard 30+
2.Heiki Vint (Tartu)
3.Erkki Triik (Saku)
4.Aivar Uudam (Saku)
5.Rein Metsniin (Abja)
6.Jaanus Siim ( Sürgavere)
8.Priit Põhjakas (Saku)
9.Priit Pillov (Saku)
11. Märt Kobak ( Mustla)
12.Lembit Roop (Saku)
13.Vahur Aasna (Abja)
14.Taevo Viitas (Abja)
15.Tiit Palkov (Saku)
16. Kalev Raba ( Sürgavere)
19. Kalev Oro (Saku)
20. Paavo Peterson ( Saku)
21.Meelis Püvi (Saku, Tallinn)
22.Indrek Tammiste (Saku)
25.Tarmo Raba (Abja/Viljandi)
31. Sillar Korsar ( Sürgavere)
34. Mauno Roosnurm (Saku)
36. Aivo Ruut (Saku)
37.Aivar Kantemus (Saku)
38.Aivar Hansson (Saku)
40.Paavo Aavik (Muhu)
44.Peteris Kubulins (Läti)
51.Toomas Raba (Viljandi/Sürgavere)
60. Andres Saarepera
61.Heino Holsting (Viljandi)
72.Ivo Teinvelt ( Viljandi)
73.Vilmars Zakis (Läti)
78.Alo Sõelsepp (Saku)
89.Jako-Priit Raud (Saku)
91.Virgo Roosnurm (Saku)
111.Meelis Toomas (Järvakandi)
112.Hillar Lismann ( Rae TSK, ALLU)
139. Toomas Krõm ( Saku)
151.Kalvi Kaste (Rae TSK, ALLU)
313. Normunds Gredzens ( Läti, Valka)
613. Andris Kikulis (Läti, Valka)
666.Avo Apri
9363.Tõnu Kaasik/ Matrix ( Motomax)

Open

3.Marko Lepik (Saku)
4.Sten Holter
6.Marko Männi (Saku)
07.Ilgunis Karro (Läti)
7.Karl Rusi (Sürgavere/Järvakandi)
11.Rando Laane (Järvakandi)
13. Romans Valtins (Läti, Valka)
17.Aarne Kobak (Mustla)
23. Meelis Bardo ( Jõgeva MC)
27.Mati Tagapere (Järvakandi)
30. Aleksander Naumov (Jõgeva MC)
34. Cardo Veski ( Saku)
40.Paavo Aavik (Muhu)
41. Emils Karro ( Läti)
42.Timmu Vokk (Muhu)
43. Mati-Peeter Lang ( Muhu)
45. Oskar Orupõld (Jõgeva MC)
52.Siim Tammiste (Järvakandi)
61. Peeter Veevo ( Nuia)
99. Oliver Vippul (Saku)
100. Ainars Karro ( Läti)
101.Sander Hermiste (Abja)
113. Kristine Valtina ( Läti, Valka)
513. Armands Valtins ( Läti, Valka)

Korvid

1.Rait Sõmer-Sander Hermiste (Abja)
2.Timmu Vokk-Karl Lõbus (Muhu)
3.Tarmo Raba-Toomas Raba (Abja/Viljandi/Sürgavere)
4. Henri Luik- Deinis Hütt (Muhu)
5.Heino Holsting-Ivo Teinvelt (Viljandi)
6.Hants Lender-Siim Lender (Viljandi)
7.Sten Puskar-Sten Kivilaan (Viljandi)
8.Gerrit Siiner-Mati-Peeter Lang (Muhu)
26.Henry Vessenberg-Siim Pille (Viljandi)
29.Mirell Põllumäe-Günther Põllumäe ( Abja)
31.Marko Lepik- (Saku)
34.Mauno Roosnurm-Cardo Veski (Saku)
66. Aare Pärn- Kristjan Juhkam ( Põltsamaa)
91.Virgo Roosnurm-Hergo Roosnurm (Saku)
99. Martin Vippul-Oliver Vippul (Saku)
113.Raul Laugen-Kristjan Laugen (Saku)



Hiinakas ( standard)
1. Priidu Vaher (Rapla)
10. Märt Kobak ( Mustla)
19. Hergo Roosnurm ( Saku)
20. Paavo Peterson ( Saku)
30. Aarne Kobak (Mustla)
34. Mikk Roosnurm ( Saku)
37. Aivar Kantemus ( Saku)
40. Paavo Aavik ( Muhu)
41. Raido Roosnurm ( Saku)
46. Gerrit Siiner (Muhu)
63. Heino Holsting ( Viljandi)
91. Virgo Roosnurm ( Saku)

Hiinakas 80cc ( külgkorvid)
04. Märt Kobak/ Aarne Kobak (Mustla)
91. Virgo Roosnurm/ Hergo Roosnurm ( Saku)
112. Hillar Lissmann/ Roland Vinni (Rae TSK, ALLU)
151. Kalvi Kaste / Aivar Klemm (Rae TSK, ALLU)

Statistics
Kokku on 16 liitunud kasutajat
Uusim liitunud kasutaja on Deinis122

Kasutajad on postitanud 49 teadet in 35 subjects
Sponsorid
  • Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused Moz-screenshot

  • Muhu Motoklubi - Teh. Tingimused Moz-screenshot-1
Kes on foorumil
Foorumis on hetkel 1 kasutaja :: 0 Liitunud, 0 Varjatud ja 1 Külalist

Puudub

[ View the whole list ]


Rekordarv külastajaid(7) oli siin foorumil Laup Jan 07, 2012 11:12 pm
Poll