Silindri viilimine ja parameetrid
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Silindri viilimine ja parameetrid
Kõige lihtsam on silindri kanalite ja ka väntvõllis asuva sisselaske ava lahti oleku aeg(kestvus) kindlaks määrata kraadides.Väntvõlli üks ring on 360 kraadi.Kui tahetakse,et mootor töötaks hästi kõrgematel pööretel,siis peaks peaks väljalaske kanal olema avatud ca.160 kraadi,ülevoolu kanalid ca.122 kraadi ja sisselase ca.200 kraadi.Sisselaske ava (läbi väntvõlli,kui just pole nn.reed valve peale ümber ehitatud)peaks avanema ca.48 kraadi enne alumist surnud seisu ja sulguma ca.68 kraadi pärast ülemist surnud seisu.Natuke tuleks ka väljalaske kanalit laiemaks teha,ülevoolu mitte eriti.
Kui aga soovitakse rohkem jõudu madalametel pööretel,siis on need kraadid järgmised: väljalase avatud ca.155 kraadi,ülevoolu kanalid ca.118 kraadi ja sisselase ca.188 kraadi.Sisselaske algus ca.48 kraadi enne alumist surnud seisu ja lõpp ca.56 kraadi pärast ülemist surnud seisu.Ülevoolu kanalid tehakse laiemaks,väljalase samuti.
Peale selle on võrri silindrile võimalik juurde teha ka viies ülevoolu kanal,mis parandab gaaside liikumist silindris ja madaldab kolvi kuumenemist tunduvalt(mis omakorda vähendab mootori kokkujooksmise võimalust).
Väntvõll tuleks kindlasti lahti võtta (mida saab edukalt teha kodustes tingimustes tavalise kaheharulise tõmmitsaga) ja sisselaske kanal üle puurida 10,4-10.7 mm pealt 12 mm peale ja lihvida/poleerida.Samuti teha sisselaske ava koonus väntvõlli otsas tunduvalt ümaramaks.Ka võib kepsu alumist äärt ümaramaks teha ja kepsu ennast õhemaks(ca 3 mm)teha. by(sääste team).
Kui aga soovitakse rohkem jõudu madalametel pööretel,siis on need kraadid järgmised: väljalase avatud ca.155 kraadi,ülevoolu kanalid ca.118 kraadi ja sisselase ca.188 kraadi.Sisselaske algus ca.48 kraadi enne alumist surnud seisu ja lõpp ca.56 kraadi pärast ülemist surnud seisu.Ülevoolu kanalid tehakse laiemaks,väljalase samuti.
Peale selle on võrri silindrile võimalik juurde teha ka viies ülevoolu kanal,mis parandab gaaside liikumist silindris ja madaldab kolvi kuumenemist tunduvalt(mis omakorda vähendab mootori kokkujooksmise võimalust).
Väntvõll tuleks kindlasti lahti võtta (mida saab edukalt teha kodustes tingimustes tavalise kaheharulise tõmmitsaga) ja sisselaske kanal üle puurida 10,4-10.7 mm pealt 12 mm peale ja lihvida/poleerida.Samuti teha sisselaske ava koonus väntvõlli otsas tunduvalt ümaramaks.Ka võib kepsu alumist äärt ümaramaks teha ja kepsu ennast õhemaks(ca 3 mm)teha. by(sääste team).
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Kolm Aug 03, 2011 12:59 pm by Külaline
» slots just for fun no money
Kolm Aug 03, 2011 11:01 am by Külaline
» best oil for health
Kolm Aug 03, 2011 2:23 am by Külaline
» платная гинекология
Esm Aug 01, 2011 3:59 pm by Külaline
» Stimulant Illegal Drugs
Püh Juul 31, 2011 8:24 am by Külaline
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Püh Juul 31, 2011 2:21 am by Külaline
» generic cialis reviews
Reede Juul 29, 2011 11:23 am by Külaline
» x-Hack hack you
Reede Juul 29, 2011 5:38 am by Külaline
» Street Drugs Information
Nelj Juul 28, 2011 3:20 am by Külaline