Otsi Latest topics | Tehnilised tingimused 2010 2010 aasta tehnilised tingimused võrrivõistlustelVõistlusklassid STANDARD, OPEN, KORVIDNaiste klassis sõidavad naissoost isiksused ja ainult vene pärioluga standard klassi võrriga. Standard: mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid. Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga. Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, (kolvi läbimõõt peab jääma 38,5 mm-ni, seda kontrollitakse tehnilises boksis teatud asjaga). KOLVIKÄIKU MUUTA EI TOHI. Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele. Tehase õhufilter kohustuslik, lubatud õhufiltri sisene metallvõrk asendada porolooniga. Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi ( mõlemas leegitoru otsas originaal kinnitusmutter). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele. Erandina võib kasutada D10-ne summutit, kuna kõigil võistlejatel ei ole võimalik enam muretseda võrri originaal summuteid, sest need on ära lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees. Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud markidele või nende modifikatsioonidele( kontaktsüüde) võib kasutada välist süütepooli, kuna mõnel modifikatsioonil oli see standardina küljes ( vajadusel kontrollitakse tehnilise boksi inimeste poolt). Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett). Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami. Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud. Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis). Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik. Open: mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid. Nõutav - tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehasesilindri ( d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge. Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 38,5mm seda kontrollitakse tehnilises boksis. Kolvikäik nõutav 40mm. Väljalase - vaba Süüde - vaba. Ülekanne - vaba. Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav, ilma lisailustusteta. Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud. Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur. ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis). Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik. Külgkorvid: mootor d4, d5, d6, d8 ja nende modifikatsioonid. Nõutav - tehase karter ja silinder, lubatud karteri väliskuju muutmine teist tüüpi sisselaske ja süütesüsteemide paigaldamiseks. Lubatud vesijahutusega tehasesilindri (d10-ne ja originaalile aretatud veesärgi tegemine mis jääb õhkjahutuse silindri mõõtudesse) kasutamine. Lubatud silindri jahutusribidele lisada lisa jahutusribisid mis kinnituvad põhiribide külge. Lubatud mitme silindriga mootori ja mitme mootori kasutamine. Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, kolvi diameeter lubatud maksimaalselt 38,5mm. Kolvikäik nõutav 40mm. Karburaator - vaba. Väljalase - vaba Süüde - vaba. Ülekanne - vaba. Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta. Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall keelatud. Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis). Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal. Korvi mõõdud nii pikkus,kõrgus kui laius vaba. Sõitjate varustus - Kaitsekiivrid on kohustuslikud. Sõiduajal lubatud ühe jalaga hoo lükkamine. Külgkorv 80cc (Hiinakas) Mootor-järgitehtud võrri mootorile Hiinas. Nõutav-tehase karter,silinder ja silindripea,karburaator koos originaal õhupuhastiga,leegitoru koos summutiga (mootori küljes olevad asjad peavad jääma originaalseks ja samaks) Forseering-vaba,lubatud on mootori sisene forseerimine,(kolvi läbimõõt peab jääma originaalseks 47mm ja kolvikäik 40mm) Karburaator- peab kuuluma eelpool nimetatud margile.Tehase õhufilter kohustuslik.KARBURAATORI JA SILINDRI VAHELISE KOLLEKTORI PIKKUSE MUUTMINE LUBATUD;SUURENDADA EI TOHI. Väljalase-tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi (ainult painet).Summuti peab olema originaal ehk peab vastama sellele mootorile nagu ta on. Süüde-peab kuuluma eelpool nimetatud margile. Ülekanne-vaba Raam,rattad-vaba,nõutav numbrialus ees u. 200mm-200mm.Number peab olema hästi loetav. Kummid-vaba.Naelad,ketid ja muu väljaulatuv metall on keelatud. Pidurid-nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur.(kontrollitakse tehnilises boksis) Sõitjate varustus-kohustuslik-kiiver ja saapad. Nõutav vähemalt kaks inimest sõidu ajal.Külgkorvi mõõdud-vaba. SÕIDU AJAL JALAGA HOO LÜKKAMINE RANGELT KEELATUD. Hiina Standard mootor -järgitehtud võrri mootorile Hiinas. Nõutav - tehase karter, silinder ja silindripea, karburaator koos originaal õhupuhastajaga, leegitoru koos summutiga( mootori küljes olevad asjad peavad jääma originaalseks ja samaks) Forseering - vaba, lubatud on mootori sisene forseerimine, KOLVI LÄBIMÕÕT 40mm JA KOLVIKÄIK 38mm. Karburaator - peab kuuluma eelpool nimetatud margile. Tehase õhufilter kohustuslik. Karburaatori ja silindri vaheline kollektort (sisselaske kollektori pikkuse muutmine on lubatud,kuna ei mahu hästi RIGA raami vahele,suurendada ei tohi) Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi( ainult painet). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama sellele mootorile nagu ta on. Süüde - peab kuuluma eelpool nimetatud margile. Ülekanne - vaba, fikseeritud ülekandesuhe(kett). Raam, rattad - vaba, nõutav numbrialus ees u. 200 x 200mm. (kas valge alus ja must number, või must alus ja valge number) Number peab olema loetav ilma lisailustusteta, pedaalid lubatud, võib ka toru läbi raami. Kummid - vaba, naelad, ketid ja muu välja ulatuv metall on keelatud. Pidurid - nõutav vähemalt ühele rattale mõjuv pidur ( korrasolekut kontrollitakse tehnilises boksis). Sõitja varustus - Kaitsekiiver on kohustuslik. Tehniline boks: Alates 2009 aastast on võistluste juures tehniline boks. Selle töö korraldab võistluse korraldaja. Tehniline boks asub teatud tsoonis- ( see on märgitud või antakse teada võistlejatele kohapeal). Tehnilises boksis kontrollitakse võistlusratast ja võistlejat koos kiivriga. ( standard võrr, open võrr, külgkorv). Kontrollitakse võrri vastavust tehnilistele tingimustele: Mootor ja seal küljes olevad mootoridetailid peavad vastama vastava klassi tingimustele. Numbri olemasolu ja suurus. Pidurite korrasolek ja mootori kolvi suuruse mõõtmine. Võrri süütekaane eemaldamine, kolvi suuruse mõõtmine ja muude tehniliste asjade mittevastavus võistluse juhendile ja selle kontrollimise keelamine omaniku poolt, võrdub võistleja diskvalifitseerimisega võistlusest. Soovitavalt võiks võistlejal boksis olla isiklik küünla võti. (selle puudumisel leiame lahenduse.) Masinate numbrid
| Statistics Kokku on 16 liitunud kasutajatUusim liitunud kasutaja on Deinis122 Kasutajad on postitanud 49 teadet in 35 subjects Kes on foorumil Foorumis on hetkel 1 kasutaja :: 0 Liitunud, 0 Varjatud ja 1 Külalist Puudub Rekordarv külastajaid(20) oli siin foorumil Nelj Juun 11, 2020 1:15 pm |
|
|
» slots just for fun no money
» best oil for health
» платная гинекология
» Stimulant Illegal Drugs
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
» generic cialis reviews
» x-Hack hack you
» Street Drugs Information