Muhu Motoklubi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Gallery


Tühikäigu reguleerimine Empty
Sponsorid
  • Tühikäigu reguleerimine Moz-screenshot

  • Tühikäigu reguleerimine Moz-screenshot-1
Koostööpartnerid



Poll
Latest topics
» Non 12 Step Drug Treatments
Tühikäigu reguleerimine EmptyKolm Aug 03, 2011 12:59 pm by Külaline

» slots just for fun no money
Tühikäigu reguleerimine EmptyKolm Aug 03, 2011 11:01 am by Külaline

» best oil for health
Tühikäigu reguleerimine EmptyKolm Aug 03, 2011 2:23 am by Külaline

» платная гинекология
Tühikäigu reguleerimine EmptyEsm Aug 01, 2011 3:59 pm by Külaline

» Stimulant Illegal Drugs
Tühikäigu reguleerimine EmptyPüh Juul 31, 2011 8:24 am by Külaline

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Tühikäigu reguleerimine EmptyPüh Juul 31, 2011 2:21 am by Külaline

» generic cialis reviews
Tühikäigu reguleerimine EmptyReede Juul 29, 2011 11:23 am by Külaline

» x-Hack hack you
Tühikäigu reguleerimine EmptyReede Juul 29, 2011 5:38 am by Külaline

» Street Drugs Information
Tühikäigu reguleerimine EmptyNelj Juul 28, 2011 3:20 am by Külaline

Aprill 2024
EsmTeisKolmNeljReedeLaupPüh
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendar Calendar


Tühikäigu reguleerimine

Go down

Tühikäigu reguleerimine Empty Tühikäigu reguleerimine

Postitamine  Admin Nelj Veeb 18, 2010 4:20 pm

2-taktilise jutt aga saab selle järgi ka 4taktilist timmida!
Tühikäigu reguleerimise tarvis on enamiku karburaatorite puhul kaks kruvi. Üks neist on alati segusiibri tugikruvi ja teine on kas segukruvi või õhukruvi. Seega eristatakse kaht sorti tühikäigusüsteeme - õhukruviga süsteemid ja segukruviga süsteemid.
Segusiibri tugikruvi paikneb enamjaolt külje pealt vaadates segusiibriga ühel joonel. Õhukruvi jääb siibrist õhufiltri poole, segukruvi sisselaskekollektori poole.
Segusiibri tugikruviga saab reguleerida, kui palju on segusiiber tühikäigul avatud.
Õhukruvi reguleerib õhu kogust, mis on vajalik tootmaks segu, mida tühikäigusüsteem mootorile ette peab andma. Kruvi sisse keeramisel muutub segu rikkamaks ja välja keeramisel lahjemaks.
Segukruvi reguleerib segu kogust, mis on doseeritud tühikäigudüüsi ja õhukorrektori abil. Kruvi sisse keeramisel muutub segu lahjemaks, välja keeramisel rikkamaks.

Reguleerimisest:
Esmalt kontrolli täiesti suletud segusiibriga et gaasitrossil oleks umbes 1 mm mängimisruumi. Pea meeles et tühikäiku reguleeritakse täiesti töösoojal mootoril, mistõttu oleks sobilik teha seda pärast pikemat sõitu. Külma või poolsooja mootoriga reguleeritud tühikäigusätted ei pruugi sooja mootori puhul enam head olla.
Säti segusiibri tugikruvi abil mootori tühikäigupöörded normaalsest veidi (umbes 200 rpm) kõrgemaks. Seejärel keera segukruvi või õhukruvi sisse või välja, kuni leiad asendi, kus mootor kõige stabiilsemalt töötab.
Kui sellega ühel pool, keera segusiibri tugikruvi vastupäeva, kuniks õige tühikäigu pöörlemissagedus käes. Olemaks kindel selles et mootori töö on stabiilseim mis saavutada võimalik, võib seda veel kontrollida, keerates õhu- või segukruvi.

Õige tühikäigudüüsi valimine:
Keera aeglaselt gaasirulli, ära ületa 1/4 (loe: neljandikku) selle käigust. Kui pöörded tõusevad uimaselt või ebaühtlaselt, on düüs liiga väike. Kui aga on summutist kuulda tuhmi, summutatud heli ja näha märgatavalt rohkem suitsu, on düüs liiga suur. Samad nähtused võivad esineda ka väga vale kruvide reguleeringu puhul.

By: Kristjan J
(rallitaja)


Viimati muutis seda Admin (Laup Veeb 20, 2010 9:39 pm). Kokku muudetud 1 kord

Admin
Admin
Admin

Postituste arv : 21
Points : 5264
Join date : 30/01/2010

https://muhumotoring.forum.co.ee

Tagasi üles Go down

Tagasi üles


 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele