Latest topics
Märts 2023
Esm | Teis | Kolm | Nelj | Reede | Laup | Püh |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Pidurite õhutamine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Pidurite õhutamine
Paljud ei oska õhutada hüdraulilisi pidureid. Selleks on vaja:
Pidurivedelikku (sellist, mida masina tootja lubab kasutada)
Väikest voolikut (peab olema puhas!)
Puhast kopsikut, 100-200 ml teeb asja ära
Kui pidurivedeliku reservanum on täidetud, siis võta oma puhas kopsik ja täida see poolenisti pidurivedelikuga. Kinnita õhutusnipli otsa voolik, mille teise otsa paned pidurivedeliku sisse, mis on kopsikus. Nüüd keera õhutusnippel lahti. Kui oled sellega hakkama saanud, hakka pidurilingiga/pedaaliga AEGLASELT pumpama. Pidurivedeliku sisse pistetud voolikust väljuvad mullid - nii peabki. Kontrolli pumpamise ajal pidurivedeliku taset reservanumas - selle langedes pane uus norm sisse, samuti võib tekkida vajadus täita kopsikut kuhu vooliku panid. Pumpa pidurilinki niikaua, kuni voolikuotsast enam mulle ei välju ja siis igaks juhuks veel 10+ korda. Kui oled nii kaugele jõudnud, siis keera õhutusnippel kinni, et õhk uuesti süsteemi ei pääseks. Pane reservanumale kaas peale, eemalda voolik nipli küljest ja pane niplile kate peale tagasi. Vedelik, kuhu vooliku kastsid, on ilmselt vana pidurivedelikuga koos ja ei soovita seda pudelisse tagasi valada. Pudel ja pidurivedeliku reservanuma kaas sule tihkelt, kuna DOT 3, DOT4 ja DOT5.1 pidurivedelikud on alkoholipõhised ja tõmbavad endasse niiskust. Kui tootja nõuab DOT3, DOT4 või DOT5,1 vedelikku, siis DOT5 kasutamine on keelatud.
Vedelikku oleks soovitatav vahetada vähemalt iga kahe aasta tagant. Kui peale korrektset õhutamist pidurilink ikka veel "vedel" on, siis tuleks kriitilise pilguga üle kontrollida pidurilõdvikud ja vigane lõdvik vahetada.
By: Kristjan J
Pidurivedelikku (sellist, mida masina tootja lubab kasutada)
Väikest voolikut (peab olema puhas!)
Puhast kopsikut, 100-200 ml teeb asja ära
Kui pidurivedeliku reservanum on täidetud, siis võta oma puhas kopsik ja täida see poolenisti pidurivedelikuga. Kinnita õhutusnipli otsa voolik, mille teise otsa paned pidurivedeliku sisse, mis on kopsikus. Nüüd keera õhutusnippel lahti. Kui oled sellega hakkama saanud, hakka pidurilingiga/pedaaliga AEGLASELT pumpama. Pidurivedeliku sisse pistetud voolikust väljuvad mullid - nii peabki. Kontrolli pumpamise ajal pidurivedeliku taset reservanumas - selle langedes pane uus norm sisse, samuti võib tekkida vajadus täita kopsikut kuhu vooliku panid. Pumpa pidurilinki niikaua, kuni voolikuotsast enam mulle ei välju ja siis igaks juhuks veel 10+ korda. Kui oled nii kaugele jõudnud, siis keera õhutusnippel kinni, et õhk uuesti süsteemi ei pääseks. Pane reservanumale kaas peale, eemalda voolik nipli küljest ja pane niplile kate peale tagasi. Vedelik, kuhu vooliku kastsid, on ilmselt vana pidurivedelikuga koos ja ei soovita seda pudelisse tagasi valada. Pudel ja pidurivedeliku reservanuma kaas sule tihkelt, kuna DOT 3, DOT4 ja DOT5.1 pidurivedelikud on alkoholipõhised ja tõmbavad endasse niiskust. Kui tootja nõuab DOT3, DOT4 või DOT5,1 vedelikku, siis DOT5 kasutamine on keelatud.
Vedelikku oleks soovitatav vahetada vähemalt iga kahe aasta tagant. Kui peale korrektset õhutamist pidurilink ikka veel "vedel" on, siis tuleks kriitilise pilguga üle kontrollida pidurilõdvikud ja vigane lõdvik vahetada.
By: Kristjan J
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
» slots just for fun no money
» best oil for health
» платная гинекология
» Stimulant Illegal Drugs
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
» generic cialis reviews
» x-Hack hack you
» Street Drugs Information